دل نوشته ها

خرید بک لینک

میگن خوشبحال دخترا

چون میتونن درداشونو گریه کنن

پس اون دخترایی که گریه بلد نیستن چی؟

دل نوشته ها...

ما را در سایت دل نوشته ها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 198 تاريخ: پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 19:38

هی ساکت میشی

هی حرف نمیزنی

هی میری تو تنهاییت

هی خودتو حبس میکنی

هی تو تنهاییات درد میکشی

یهو به خودت میای و میبینی واقعا تنها شدی

دیگه حتی بمیریم کسی نمیفهمه

دل نوشته ها...

ما را در سایت دل نوشته ها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 176 تاريخ: پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 19:38

صفحه بندی